مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 17:122022-09-08اقتصادي

راه اندازی کشتارگاه نیمه صنعتی در بندرعباس


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس گفت: با هدف تامین گوشت قرمز شهروندان شهر بندرعباس کشتارگاه نیمه صنعتی شهرداری بندرعباس راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد ملایی نسب رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس امروز با بیان اینکه ارائه خدمات بهینه به شهروندان از دغدغه های شهرداری بندرعباس است، اظهار کرد: حسب موافقت کارگروه ساماندهی کشتارگاههای استان با راه اندازی کشتارگاه نیمه صنعتی شهرداری  این کشتارگاه به زودی تجهیز وراه اندازی می شود.

وی گفت: در صورت راه اندازی این کشتارگاه، هزینه حمل و نقل نیز کاهش می یابد و همچنین به دلیل نزدیکی به مرکز عرضه دام  و بازار عرضه در کاهش هزینه ها تأثیر گذاشته که این خود در کاهش قیمت گوشت اثرگذار است.

ملایی نسب افزود: این کشتارگاه از طریق سرمایه گذار و براساس استاندارد های مدنظر بهداشت، دامپزشکی و محیط زیست راه اندازی می شود.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: به منظور رعایت اصول بهداشتی و حفظ محیط زیست این کشتارگاه به سیستم پیش سرد، تصفیه فاضلاب ، لاشه سوز و…مجهز می گردد.

ملایی نسب در پایان تصریح کرد: امیدواریم با راه اندازی این کشتارگاه و با همکاری دامپزشکی و سایر دستگاههای متولی بتوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کشتارگاه نیمه صنعتی در بندرعباس

راه اندازی کشتارگاه نیمه صنعتی در بندرعباس