مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 17:072022-09-08اقتصادي

صادرات دام زنده به خارج از کشور/ 100هزار سفارش صادرات دام ثبت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد ساداتی نژاد بعد از ظهر پنجشنبه در خاتمه سفر یک روزه خود به گرمسار و در جمع خبرنگاران در محل سیلوی 100 هزار تنی گرمسار، - وزیر جهاد کشاورزی از صادرات دام زنده به خارج از کشور خبر داد و گفت: ممنوعیتی در قبال صادرات دام و فرآورده های دامی و گوشتی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد ساداتی نژاد بعد از ظهر پنجشنبه در خاتمه سفر یک روزه خود به گرمسار و در جمع خبرنگاران در محل سیلوی 100 هزار تنی گرمسار، درباره آخرین وضعیت صادرات دام کشور، بیان کرد: طی روز های آتی نخستین محموله صادراتی دام کشور، راهی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا کنون 100 هزار سفارش صادرات دام زنده در استان های کشور ثبت شده است، تاکید کرد: برای کاهش بروکراسی صادرات به استان ها واگذار شده تا خودشان تصمیم بگیرند که چطور و به چ میزبانی دام را صادر کنند.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ممنوعیتی در صادرات فرآورده های دامی و طیور نداریم، تاکید کرد: برای حذف امضا های طلایی و تسهیل شرایط در صادرات دام، تمام امور مرتبط به صادرات از جمله ثبت سفارش به استان ها واگذار شده است.

ساداتی نژاد همچنین با اشاره به خرید تضمینی گندم و حمایت هایی که از کشاورزان و دامداران شده است، گفت: قیمت خرید تضمینی گندم برای سال ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات دام زنده به خارج از کشور/ 100هزار سفارش صادرات دام ثبت شد

صادرات دام زنده به خارج از کشور/ 100هزار سفارش صادرات دام ثبت شد