مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 16:572022-09-08حوادث

متهم تحت تعقیب طی یک عملیات غافلگیرانه پلیس در شیراز دستگیر شد


کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس با انجام اقدامات پلیسی گسترده یک متهم تحت تعقیب و متواری را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ کاووس حبیبی رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری عامل ارتکاب جرائم خشن که تحت تعقیب مراجع انتظامی و قضایی بود، اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با انجام اقدامات پلیسی گسترده یک متهم تحت تعقیب و متواری را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در یکی از محله های شهر شیراز، دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در سوابق این متهم چندین مورد ارتکاب جرائم خشن همراه با آزار و اذیت وجود دارد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

رییس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به این که پلیس با همکاری دستگاه مقتدر قضایی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

رفع تصرف از اراضی ملی شهرستان کوار فرمانده انتظامی شهرستان کوار از کشف 4 هکتار زمین خواری از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم تحت تعقیب طی یک عملیات غافلگیرانه پلیس در شیراز دستگیر شد

متهم تحت تعقیب طی یک عملیات غافلگیرانه پلیس در شیراز دستگیر شد