مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 16:372022-09-08سياسي

مهمترین مسأله جامعه، امیدآفرینی در جوانان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی ظهر پنجشنبه در آیین اختتامیه نخستین دوره آموزشی و فرهنگی «همراه با حکیمان» و تجلیل از اساتید برتر کشور در مشهد، - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مهمترین مسأله جامعه، امیدآفرینی در جوانان است و این موضوعی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی ظهر پنجشنبه در آیین اختتامیه نخستین دوره آموزشی و فرهنگی همراه با حکیمان و تجلیل از اساتید برتر کشور در مشهد، با بیان اینکه مهمترین مسأله جامعه، امیدآفرینی در جوانان است و این موضوعی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، اظهار کرد: هدف اصلی دشمنان ناامید کردن جوانان است و ما باید با امیدآفرینی در این گروه سنی برای دستیابی آنان به جایگاه مرجعیت علمی تلاش کنیم و دشمنان را ناکام بگذاریم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید هنر ما می توانیم را به خوبی برای دانشجویان تبیین کنیم و رابطه پدر و فرزندی یا مادر و فرزندی بین اساتید و دانشجویان وجود داشته و مشهود باشد.

وی بیان کرد: کار های فرهنگی پایانی ندارد و اختتامیه اولین دوره آموزشی و فرهنگی همراه با حکیمان آغاز یک دوره جدید از انجام کار های گسترده و اثرگذار آموزشی و فرهنگی است که برای انجام آن ها و به فرمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین مسأله جامعه، امیدآفرینی در جوانان است

مهمترین مسأله جامعه، امیدآفرینی در جوانان است