مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 16:072022-09-08سياسي

کنگره شهدای لرستان بهار 1402 برگزار می شود


بناست در پایان سال جاری پیش اجلاسیه برگزار شود که در شورای سیاستگذاری استان در مورد آن تصمیم لازم گرفته خواهد شد و اصل کنگره در بهار 1402 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار در نهمین جلسه ستاد کنگره 6544 شهید استان لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور و ادای احترام به مقام شامخ شهدای استان اظهار داشت: همه مناسبت های تقویم برای ما به منزله تذکری است تا یادآوری کنند در ادوار مختلف همواره کسانی بوده اند که با ایثار جان خود، استمرار نظام و انقلاب اسلامی را تضمین کرده اند و این مناسبت ها و رویدادها به منزله شناسنامه اصلی این کشور و انقلاب به حساب می آیند.

استاندار لرستان تصریح کرد: هدف از برگزاری کنگره شهدا و جلسات هماهنگی ستاد برای این است که راجع به این شناسنامه کارهایی انجام پذیرد و مستنداتی مثل فیلم و متن و .

تهیه شده تا مردم بدانند اگر انقلاب اسلامی تا این مرحله رسیده و امروز کشور اسلامی ایران با امنیت وثبات، اقتدار لازم را دارد، چه مراحلی را طی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شهید در مرتبه ای قرار می گیرد که بالاترین اولیا در آن مرتبه قرار می گیرند و ایثار و شهادت هویت ساز است چرا که عامل اصلی در شکل گیری و ارائه مدل سازی، چاپ آثار تالیفات و سایر امور انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدای لرستان بهار 1402 برگزار می شود

کنگره شهدای لرستان بهار 1402 برگزار می شود