مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 15:572022-09-08سياسي

تقدیر سرلشکرباقری ازتمرین تاخت شبانه بالگرد های هوانیروز


رییس ستادکل نیرو های مسلح در پیامی که در صفحه روبیکا خود منتشر کرد از تمرین موفق بالگرد های هوانیروز ارتش در اجرای عملیات هلی برن و آفند شبانه تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش در زمان هلی برن شبانه نیرو های ویژه نزاجا و عملیات آفندی که بخشی از سناریوی طرح ریزی جریان رزمایش اقتدار 1401 نیروی زمینی ارتش را تشکیل می دهد، اظهار داشت: در این بخش از رزمایش بالگرد های هوانیروز مجهز به سامانه های دید و تیر در شب، طی عملیات ویژه ای برای اولین بار به صورت کاملا آفندی وارد میدان رزم شده و عملیات تاخت شبانه را با موفقیّت اجرا کردند.

در پی این موفقیت سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح ضمن تقدیر از این دستاور در ارتش در صفحه شخصی خود در روبیکا نوشت: چهارشنبه شب به تاریخ شانزدهم شهریور در منطقه نصرآباد در شرق اصفهان اتفاق بزرگی را شاهد بودم.

تلاش چند ساله ی هوانیروز نیروی زمینی ارتش برای تجهیز و آماده سازی بالگرد ها برای پرواز و عملیات در شب و آموزش و تمرین و آماده نمودن خلبان ها برای این مأموریت مهم به صحنه ی عمل آمد و در تاریکی شب، بالگرد ها عملیات های مهم هلی برن (پیاده سازی نیروها) و شلیک به اهداف، با دقت بالا را با رعایت غافلگیری دشمن با موفقیت به انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر سرلشکرباقری ازتمرین تاخت شبانه بالگرد های هوانیروز

تقدیر سرلشکرباقری ازتمرین تاخت شبانه بالگرد های هوانیروز