مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 15:022022-09-08سياسي

توسعه همکاری های مشترک تبریز و ترکیه در حوزه حمل و نقل


در نشست مشترک سرکنسول جمهوری ترکیه در تبریز و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز بر توسعه همکاری های مشترک ترکیه و تبریز در زمینه مدیریت شهری و حوزه حمل و نقل تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب وحیدکیا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در این نشست با اشاره به جایگاه تاریخی شهر تبریز گفت: تبریز به عنوان یک شهر تاریخی جایگاه ویژه ای در تجارت دارد و ما  تلاش می کنیم تا زیرساخت های مورد نیاز را برای نقش آفرینی هرچه بیشتر شهر تبریز در این خصوص فراهم سازیم.

   وی ضرورت بررسی دقیق همکاری های مشترک برای تعاملات بیشتر در حوزه های عمرانی و حمل و نقل را یاد آور شد و گفت: در حوزه های عمرانی و حمل و نقل این پتانسیل وجود دارد که بتوانیم همکاری های بیشتری را داشته باشیم.

وحیدکیا با تاکید بر مدیریت هوشمند شهری و حمل و نقل هوشمند افزود: در خصوص حمل و نقل هوشمند  و مدیریت هوشمند شهری از لحاظ بحث های های نرم افزاری و سخت افزاری می توانیم همکاری های مشترک داشته باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به توسعه حمل و نقل ریلی و امکان توسعه همکاری های فی مابین جامع از جمله مترو، اتوبوس، تاکسی مورد توجه ما است و جلسات مشترک کارشناسی تشکیل و همکاری های مشترک را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های مشترک تبریز و ترکیه در حوزه حمل و نقل

توسعه همکاری های مشترک تبریز و ترکیه در حوزه حمل و نقل