مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-08دانش

اصلاح آیین نامه تاسیس مراکز مشاوره دانشگاه ها


مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از اصلاح آیین نامه تاسیس مراکز مشاوره خبر داد و گفت: آیین نامه اصلاح شده در اختیار وزیر علوم قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، ابراهیم نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: در کارگروه تخصصی مشاوره و بهداشت که با معاونین دانشجویی دانشگاه ها داشتیم، آسیب های روانی و اجتماعی دانشجویان را در قالب معیار های مهمی که بر روی سبک زندگی، تعامل، ارتباطات و تحصیل تاثیرگذار است بررسی و متناسب با توصیفی که از وضع دانشجویان داشتیم، طرح و برنامه هایی که دفتر مشاوره و سلامت برای حل و فصل این مسائل دارد، بیان شد.

وی افزود: یکی از این برنامه ها طرح ملی پات یا همان پیشگیری از افت تحصیلی است که بر اساس این طرح طی 4 ترم می توانیم تعداد دانشجویانی که دارای افت تحصیلی هستند را به کمتر از نصف کاهش دهیم.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم عنوان کرد: در تابستان کارشناسان مراکز مشاوره دانشگاه ها را دعوت کردیم و برایشان دوره های آموزشی گذاشتیم تا این همکاران از اول مهر ماه فرایند عملکردیشان را به گونه ای شروع کنند که بعد از 4 ترم به هدف مورد نظر طرح پاد برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح آیین نامه تاسیس مراکز مشاوره دانشگاه ها

اصلاح آیین نامه تاسیس مراکز مشاوره دانشگاه ها