مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-08سياسي

دادستان مرکز فارس: مبارزه با فساد اداری با جدیت ویژه دنبال می شود


مقابله با فساد اداری و فساد مدیران در سطح استان از دیگر اقدامات است که با جدیت ویژه در دادسرای شیراز در دستور کار قرار دارد و از سال گذشته تاکنون 72 مورد پرونده در ارتباط با فساد مدیران ارشد داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در همایش مسئولان قضایی فارس که با حضور دادستان کل کشور در شیراز برگزار شد، به ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد دادسراهای استان پرداخت و با اشاره به ورود ویژه به موضوعات حقوق عامه، گفت: از سال گذشته تاکنون 72 پرونده مفاسد اداری در این استان تشکیل و در دستور رسیدگی قرار گرفته است.

سید مصطفی بحرینی عنوان کرد: تلاش کرده ایم تا در این بخش در راستای حفظ و صیانت از حقوق عمومی مردم با جدیت و قاطعیت وارد شویم و موضوعات را تا انتها و حصول نتیجه دنبال کنیم.

بحرینی با تأکید بر اینکه استفاده مجرمان خشن و افراد شرور از مرخصی زندان و سایر تسهیلات قضایی در حد صفر بوده است، افزود: این در حالی است که تأکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص جلوگیری از بازداشت های بی دلیل در استان فارس به شدت مورد بررسی قرار دارد و این امر با سرکشی های مکرر و مستمر از زندان ها توسط قضات مراقبت می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات دادگستری فارس به نظارت بر نحوه مدیریت دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان مرکز فارس: مبارزه با فساد اداری با جدیت ویژه دنبال می شود

دادستان مرکز فارس: مبارزه با فساد اداری با جدیت ویژه دنبال می شود