مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 14:222022-09-08اقتصادي

افتتاح 19 پروژه عمرانی در شهر جدید سهند با اعتبار 1780 میلیارد ریال


سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: هر چند وعده افتتاح 20 پروژه را داده بودیم اما با توجه به اهمیت عدم افتتاح پروژه های ناقص امروز 19 پروژه به بهره برداری می رسند چون پروژه زمین چمن ورزشگاه کریم باقری در فاز چهار در آخرین دقایق به دلیل کم کاری پیمان کار آماده نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا اقبالی ظهر امروز  پنجشنبه در آیین افتتاح 20 پروژه و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه با اعتباری نزدیک به 1780 میلیارد ریال اظهار داشت: این پروژه ها ثمره فعالیت های یکصد روزه شرکت عمران شهر جدید سهند هستند که گاه از سال 98 با پیشرفت های حتی 50 درصدی بر زمین مانده بودند.

وی ادامه داد: این پروژه ها در حالی به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسند که افتتاح برخی از آنها با توجه یه سرعت پیشرفت برای بهره برداری در دهه فجر برنامه ریزی شده بودند.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: هر چند وعده افتتاح 20 پروژه را داده بودیم اما با توجه به اهمیت عدم افتتاح پروژه های ناقص امروز 19 پروژه به بهره برداری می رسند چون پروژه زمین چمن ورزشگاه کریم باقری در فاز چهار در آخرین دقایق به دلیل کم کاری پیمان کار آماده نشد و مقرر است در هفته دفاع مقدس خطیبی با 950 میلیون و زمین ورزشی کریم باقری با 410 میلیون تومان و کتابخانه شهید محمودرضا بیضایی با 250 میلیون تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 19 پروژه عمرانی در شهر جدید سهند با اعتبار 1780 میلیارد ریال

افتتاح 19 پروژه عمرانی در شهر جدید سهند با اعتبار 1780 میلیارد ریال