مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 14:222022-09-08دانش

میزان ودیعه مسکن و جزییات ارائه خوابگاه دانشجویی دانشگاه شریف اعلام شد


براساس اعلام دانشگاه شریف، ودیعه خوابگاه دانشجویان دکتری و کارشناسی 800 هزار تومان و ودیعه خوابگاه دانشجویان کارشناسی ارشد 650 هزار تومان تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اداره امور خوابگاه های دانشگاه صنعتی شریف، شرایط استفاده از خوابگاه برای دانشجویان ورودی جدید را اعلام کرد که براساس آن ثبت نام خوابگاه ها به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سیما به نشانی ir.

sharif.

dorm انجام می شود.

دانشجویان متقاضی خوابگاه پس از دریافت شماره دانشجویی (از سامانه آموزش دانشگاه)، با ورود به سامانه سیما، ابتدا فرم درخواست خود را تکمیل و سپس ثبت می کنند.

براساس این گزارش طبق قوانین اسکان (مندرج در دفترچه انتخاب رشته)، با توجه به محدودیت ظرفیت، به دانشجویان ساکن در استان تهران و توابع آن، استان البرز و همچنین دانشجویان دارای کد رشته فاقد خوابگاه و نوبت دوم (شامل بومی و غیربومی)، خوابگاه تعلق نمی گیرد.

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد لازم است قبل از ثبت نام خوابگاه در صورت استفاده از امکانات رفاهی در مقاطع قبلی (وام و خوابگاه) نسبت به تعیین تکلیف یا تسویه حساب مقطع قبل خود در سامانه فاز 2 صندوق رفاه دانشجویان وزارت عتف (ir.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان ودیعه مسکن و جزییات ارائه خوابگاه دانشجویی دانشگاه شریف اعلام شد

میزان ودیعه مسکن و جزییات ارائه خوابگاه دانشجویی دانشگاه شریف اعلام شد