مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 12:172022-09-08بين الملل

موافقت میقاتی با اعزام هیأت فنی به ایران برای دریافت سوخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در سایه استمرار نیاز لبنان به سوخت و اعلام وزارت نیروی این کشور مبنی بر ضرورت تامین مالی این وزارت خانه برای خرید هر نوع سوخت و افزایش تعرفه مطابق با وزارت دارایی و نیز همکاری های عراق و ایران برای ارسال سوخت به این کشور، - یک روزنامه لبنانی از چراغ سبز آمریکا به نخست وزیر لبنان برای دریافت سوخت از ایران خبر داد و نوشت که بیروت به دنبال آن است هفته آینده یک هیأت فنی برای بررسی این امر به تهران اعزام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در سایه استمرار نیاز لبنان به سوخت و اعلام وزارت نیروی این کشور مبنی بر ضرورت تامین مالی این وزارت خانه برای خرید هر نوع سوخت و افزایش تعرفه مطابق با وزارت دارایی و نیز همکاری های عراق و ایران برای ارسال سوخت به این کشور، یک روزنامه لبنانی از سفر قریب الوقوع یک هیأت فنی از سوی دولت لبنان به ایران خبر داد.

این مسئله از آنجا شروع شد که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، چند هفته پیش، در مصاحبه با شبکه المیادین به اظهار داشت: درباره نفت، مشکل از ما نیست، بلکه دولت لبنان مشکل اصلی است.

من حاضرم که از ایران سوخت وارد کنم، به شرط اینکه دولت لبنان این مسئله را بپذیرد؛ اما هیچ کس در لبنان جرأت انجام این کار را ندارد؛ زیرا از تحریم های آمریکا علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت میقاتی با اعزام هیأت فنی به ایران برای دریافت سوخت

موافقت میقاتی با اعزام هیأت فنی به ایران برای دریافت سوخت