مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-08اقتصادي

مشکل تامین آب همدان به زودی برطرف می شود


این روزها تامین آب شرب همدان اَبَر چالش همدان است که امیدوارم به زودی این مشکل برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی فرماندار شهرستان همدان پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات آب شرب همدان اظهار کرد: 70 درصد آب سد اکباتان مصرف زراعی دارد و در طول ماه جاری تمام تلاش خود را برای آوردن آب از سرشاخه ها به سد اکباتان انجام دادیم که با توجه به مشکلات کم آبی در بخش کشاورزی کار بسیار بزرگی محسوب می شود.

وی بیان کرد: در سال 1399 ذخیره آب سد اکباتان 28 میلیون مترمربع بود که این رقم در سال 1400 به 18 میلیون متر مربع و در سال 1401 به 11 میلیون متر مربع کاهش یافت.

فرماندار شهرستان همدان افزود: با همکاری خوب استان های کشور، ارتش، سپاه و گروه های جهادی در تامین آب شرب بهداشتی بیش از 110 دستگاه تانکر حمل آب همکاری داشتند تا توانستیم بحران سنگین را پشت سربگذاریم.

وی اضافه کرد: با ایجاد خط اضطراری 16.

5 کیلومتری با توجه به مشکلاتی همچون تملک مسیر، حفاری، نصب شیرآلات و همچنین تملک 50 حلقه چاه آب و انتقال به شبکه توزیع آب، کار بسیار سختی بود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

محمدی یادآور شد: از ابتدای شکل گیری مشکلات آب شرب همدان با حضور در تمام مناطق مشکل دار بدون واسطه و مستقیم با مردم دیدار داشته و تمام تلاش خود را در جهت حل مشکل انجام دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تامین آب همدان به زودی برطرف می شود

مشکل تامین آب همدان به زودی برطرف می شود