مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 11:472022-09-08اجتماعي

اعزام 5300 زائر اربعین حسینی توسط ناوگان حمل و نقل مسافر خراسان جنوبی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعزام 5300 نفر زائر اربعین حسینی با استفاده از 139 دستگاه ناوگان اتوبوس حمل و نقل عمومی استان خبر داد.

- اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: این اداره کل  آماده خدمت رسانی مطلوب و نظارت بیشتر جهت رفاه زائران افزایشی در حال تغییر است.

جلال زاده ادامه داد: به منظور نظارت بر روند اعزام زائران اربعین حسینی به مرز مهران بازدید و نظارت مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت های مسافربری در پایانه مسافربری بیرجند انجام می گیرد.

وی ادامه داد: در این بازدید ها رعایت نرخ کرایه مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و تجهیزات ایمنی از اولویت های نظارتی کارشناسان این اداره کل بوده و در مدت اجرای اربعین، بیش از 50درصد ظرفیت حمل ونقل ناوگان اتوبوسی استان جابه جایی زائران اربعین حسینی را انجام خواهند داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: کارشناسان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابه جایی زائران حسینی نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات با قاطعیت متخلفان را به کمیسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 5300 زائر اربعین حسینی توسط ناوگان حمل و نقل مسافر خراسان جنوبی

اعزام 5300 زائر اربعین حسینی توسط ناوگان حمل و نقل مسافر خراسان جنوبی