مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 11:372022-09-08اجتماعي

افزایش 62 درصدی تردد در همدان/خستگی و خواب آلودگی علت تصادفات


رییس پلیس راه استان همدان از افزایش 62 درصدی تردد خودروها در همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: خستگی و خواب آلودگی رانندگان منجر به وقوع تصادفات می شود.

- علی فکری؛ رییس پلیس راه استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه در تمام راه ها و جاده های اصلی و فرعی استان تردد زائران اربعین حسینی را داریم اظهار کرد: حجم تردد بسیار سنگین است و ترافیک پرحجم را در معابر بروش شهری شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه تردد زائران از بعد از ظهر خصوصا از ساعت 16 تا 22 شب تشدید می شود گفت: شب گذشته ترافیک بسیار سنگینی را تجربه کردیم.

رییس پلیس راه استان همدان از افزایش 62 درصدی تردد در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: پیش بینی می شود روزها و ساعت های آینده این وضعیت تا برگشت زائران ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه طی چند روز اخیر خستگی و خواب آلودگی رانندگان باعث شد چندین نفر در اثر تصادف جان خود را از دست بدهند گفت: حداقل طی چند روز گذشته سه فقره تصادف فوتی با فوت پنج نفر را شاهد بودیم که هر سه عامل خستگی و خواب آلودگی بود.

فکری بیان کرد: چند روز پیش خودرو L90 از سمت مشهد به سمت کربلا می رفت که در اثر خواب آلودگی راننده با گاردریل برخورد کرده و در دم راننده و یک نفر سرنشین که آقا و خانم بودند، فوت کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 62 درصدی تردد در همدان/خستگی و خواب آلودگی علت تصادفات

افزایش 62 درصدی تردد در همدان/خستگی و خواب آلودگی علت تصادفات