مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 11:272022-09-08حوادث

دستگیری 4 نفر از عاملان حفاری غیرمجاز در ساوجبلاغ


فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری 4 نفر در خصوص حفاری غیرمجاز و کشف تعدادی ظروف سفالی عتیقه دراطراف شهرک هیو این شهرستان خبر داد.

- علی سلیمانی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ، امروز در گفت وگو با فارس در کرج، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حفاری غیر مجاز در منطقه قلعه گردان شهرک هیو این شهرستان به قصد کشف عتیقه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی شهرک هیو قرار گرفت.

سلیمانی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد موضوع صحت داشته و پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه، 4 نفر در حین حفاری غیر مجاز دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر تعدادی ظروف سفالی شکسته عتیقه، آلات، ادوات حفاری و یک دستگاه گنج یاب را کشف و یک دستگاه موتورسیکلت را در این خصوص توقیف کردند.

این مقام مسؤول انتظامی با اشاره به اینکه اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان 2 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان از همکاری صمیمانه شهروندان و احساس مسئولیت آنان در قبال حفظ آثار فرهنگی و باستانی قدردانی کرد و از مردم خواست؛ هرگونه اخبار و تحرکات مشکوک و مجرمانه را در اسرع وقت از طریق تلفن 110


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 نفر از عاملان حفاری غیرمجاز در ساوجبلاغ

دستگیری 4 نفر از عاملان حفاری غیرمجاز در ساوجبلاغ