مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-08سياسي

یک کار خوب و استقبال گسترده از کشاورزان دیشموکی


کشاورزان دیشموکی از یک دوره آموزشی استقبال گسترده کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک؛ استقبال کشاورزان دیشموک از دوره آموزشی ترویجی بیمه کشاورزی چشمگیر بود.

کامرانی مسئول نظارت بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: بیمه کشاورزی از خدمات با ارزش دولت برای جبران خسارت های قهری طبیعی به شمار می رود و قطعاً در روزهای سخت ( خشکسالی ، سیل، طوفان ، تگرگ و سایر خطرات ) در کنار مردم خواهیم بود.

کامرانی با اشاره به زمینه های متعدد کسب و کار کشاورزی  در حوزه دیشموک از مسئولان خواست با کار عام المنفعه از مهاجرت روستاییان و عشایر به حاشیه شهرها جلوگیری کنند.

  وی تاکید کرد: روا نیست بهترین جوانان ما در عسلویه مشغول کارگری باشند و آب های سرشار این مناطق بدون استفاده  کیلومترها دورتر را سیراب کنند.

  این کارشناس کشاورزی با تاکید بر ویژه بودن بیمه کشاورزی بیان داشت: گذر از کشاورزی سنتی، رعایت الگوی کشت، استفاده از نظرات کارشناسان فنی و رعایت تاریخ کاشت می تواند به بهبود عملکرد و بهره وری کمک شایانی کند.

اسفندیار مختاری مسئول بنیاد علوی دیشموک هم گفت: کارهای خوبی را به کمک آبفای شهری و جهاد کشاورزی برای کشاورزان انجام دادیم و در ادامه برای پرداخت بخشی از حق بیمه کشاورزان هم نامه نگاری می کنیم در صورت همراهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کار خوب و استقبال گسترده از کشاورزان دیشموکی

یک کار خوب و استقبال گسترده از کشاورزان دیشموکی