مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 08:422022-09-08اقتصادي

واکنش بخشدار کوهسار به ساخت و سازهای غیرمجاز/سازه ها خارج از بافت هستند


ساخت و ساز بدون پروانه نداریم و ساخت و ساز های صورت گرفته در خارج از بافت روستاها است.

- علیرضا فلاح پور، بخشدار کوهسار، در گفت و گو با خبرنگار فارس از کرج، با بیان اینکه بخش چندار دارای 31 روستا با جمعیتی بالغ بر 28هزار نفر طبق سرشماری سال 95 است، اظهار کرد: یکی از بخش های گردشگری استان هست، 29 روستا دارای دهیاری و شورا و دوتا از روستاها به دلیل جمعیت آنها فاقد دهیاری و شورا هستند.

وی با اشاره به اینکه بحث پروژه های عمرانی و گاز رسانی به روستا های گردشگری انجام شده است، گفت: 6 روستا بحث گاز رسانی آنها انجام شده و بحث مخازن آب هم در چند روستا انجام شده است.

فلاح پور با بیان اینکه در بحث نیروی انتظامی در بعضی از بخش ها برای امنیت بیشتر مردم در حال پیگیری هستیم، افزود: در بخش دهستان برغان برای امنیت مردم و گردشگران در حال پیگیری هستیم تا نیروی انتظامی احداث کنیم.

وی با اشاره به اینکه اکثر روستاها آسفالت شده است، افزود: تنها مسیر روستای که آسفالت نشده روستا سیرود قبل از روستا سیرود روستا سفید آرا که مکاتبات و پیگیری های را انجام داده ایم، به  دلیل اینکه اعتبار زیادی را می خواهد در کمیته برنامه ریزی شهرستان هم یک قسط آن مشخص شده تا فاز اول انجام شود و فازهای بعدی هم در آینده انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بخشدار کوهسار به ساخت و سازهای غیرمجاز/سازه ها خارج از بافت هستند

واکنش بخشدار کوهسار به ساخت و سازهای غیرمجاز/سازه ها خارج از بافت هستند