مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 08:222022-09-08سياسي

برگزاری جشنواره های قرآنی گامی در جهت ارتقاء سطح معنوی استان است


برپایی جشنواره ها و طرح های قرآنی را گامی در راستای ارتقا جایگاه مذهبی و معنوی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، استاندار فارس در مراسم رونمایی از 3 پوستر طرحِ نهضت قرآنی کارکنان دولت، مسابقات قرآنی مدهامتان و جشنواره مؤذن گفت: اگر قرار است همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند فارس در قله باشد، باید اصل را بر این بگذاریم که فرمایش پیامبر مکرم(ص) مبنی بر ارج گذاشتن به دو ثقل اکبر و اصغر را اجرایی کنیم.

ایمانیه با یادآوری اینکه ثقل اکبر قرآن کریم است که باید به آن متمسک شویم، افزود: استان فارس یک استان فرهنگی، دینی و اعتقادی است که بزرگان زیادی را در این عرصه تربیت کرده است که از جمله آن می توان به آیت الله العظمی مکارم شیرازی، مفسر بزرگ قرآن کریم و مرجع تقلید شیعیان اشاره کرد.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت فعالیت های قرآنی و مذهبی در استان فارس تصریح کرد: چندین کار در این راستا در استان فارس باید انجام شود که یکی از آن ها اجرای طرح نهضت قرآن خوانی برای کارمندان ادارات استان است.

استاندار فارس یادآور شد: این طرح در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرایی شده است و 15 هزار نفر از کارمندان آن در این طرح شرکت کردند که باید تلاش کنیم در سراسر استان این طرح تسری یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره های قرآنی گامی در جهت ارتقاء سطح معنوی استان است

برگزاری جشنواره های قرآنی گامی در جهت ارتقاء سطح معنوی استان است