مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 08:172022-09-08فرهنگي

220 شهر ایران سینما ندارد


رییس سازمان سینمایی کشور با یادآوری اینکه 600 پرده نمایش در کشور داریم، گفت: استاندارد جهانی به ازای 20 هزار نفر یک سالن نمایش است و تعداد شهرهای بالای 50 هزار نفر فاقد سینما در کشور 220 شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، رییس سازمان سینمایی کشور در سفر یک روزه به زنجان در نشستی با هنرمندان، سینماگران و مدیران فرهنگی این استان، دیدار کرد.

محمد خزاعی در جمع سینماگران زنجان با تاکید بر ایجاد شرایط تولید فیلم در استان ها و موقعیت خلق اثر برای هنرمندان گفت: عدالت محوری و استاندارد سازی شعار دولت است؛ بنابراین به منظور تحقق این شعار در تک تک استان ها حضور داریم و باید از ظرفیت نیروی انسانی شهرستان ها بهره ببریم بر این اساس باید به صورت مستقیم زیرساخت های استانی و ظرفیت های استان را بررسی کرده و مشکلات حوزه سینمایی استان ها را حل کنیم.

وی با اشاره به توانمندی های هنرمندان استان ها در حوزه سینما افزود: استعداد های بسیار خوبی در شهرستان ها حضور دارند که باید تقویت شوند.

ما نیز به عنوان مسئول باید شرایطی را در استان ها فراهم کنیم که هنرمندان در استان های خود بتوانند به تولید فیلم پرداخته و اثر خلق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 شهر ایران سینما ندارد

220 شهر ایران سینما ندارد