مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 07:272022-09-08فرهنگي

ویژه برنامه مهر سینما در آذربایجان شرقی برگزار می شود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از اجرای ویژه برنامه مهر سینما همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی محرمی در نشست شورای سیاست گذاری ویژه برنامه مهر سینمای ایران، اظهار داشت: ویژه برنامه مهر سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینمای ایران و با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم، همزمان با سراسر کشور در تبریز نیز  برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به تقارن ایام سوگواری حضرت اباعبدالحسین علیه السلام با روز ملی سینما، سازمان سینمایی کشور با همراهی و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها به نحوی برنامه ریزی کرده است تا ضمن تکریم سینماگران پیشکسوت ، با ایجاد فضای سالم رقابتی در مهرماه و همزمان با جشن های ربیع الاول، بهترین های سینمای ایران در رشته های مختلف را در سراسر کشور شناسایی ، تجلیل و مورد حمایت قرار دهد.

محرمی تصریح کرد: بر اساس این طرح، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها با همکاری و هم فکری نهادها و شخصیت های هنری، اقدام به شناسایی فعال ترین و بهترین سینماگران استانی پس از ارزیابی های صورت گرفته کرده و در مراسمی که به همین مناسبت در مراکز یا شهرستان های منتخب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه مهر سینما در آذربایجان شرقی برگزار می شود

ویژه برنامه مهر سینما در آذربایجان شرقی برگزار می شود