مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 20:522022-09-07اجتماعي

برگزاری پویش «شکوه حیا در مدار حبیب» در گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، پویش شکوه حیاء در مدار حبیب با محوریت محرم و عفاف و حجاب در  پنج رشته خبرنگاری، عکاسی، دلنوشته، طراحی پوستر و نقاشی همگانی عصر امروز با مشارکت دانش آموزان و اولیا در گلستان برگزار شد.

  موسی کابلی در رابطه با این پویش در گفت وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: هدف از برگزاری پویش شکوه حیا در مدار حبیب تربیت نسلی عاشورایی و خادم به اهل بیت (ع) است به همین منظور در سراسر استان گلستان پویشی با محوریت محرم و عفاف و حجاب در قالب پنج رشته عکاسی، خبرنگاری، طراحی پوستر، دلنوشته و نقاشی همگانی با مشارکت دانش آموزان و اولیا برگزار شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش گلستان هدف از برگزاری این پویش را زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای دانش آموز عنوان کرد و افزود: شکوه حیاء در مدار حبیب با هدف راه اندازی موکب های دانش آموزی به منظور گرامیداشت نام و یاد شهدای دانش آموز هر شهرستان برگزار شد.

  کابلی از دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا دعوت کرد تا برای مشارکت در پنج رشته عکاسی، خبرنگاری، دلنوشته، نقاشی همگانی و طراحی پوستر با محوریت محرم و عفاف و حجاب اقدام کند.

  وی با بیان اینکه اساس دین با عاشورا پیوند خورده و به برکت عاشورا هم باقی مانده است، ابراز کرد: مدیریت موکب های دانش آموزی به همت بسیج دانش آموزی ، اتحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «شکوه حیا در مدار حبیب» در گلستان

برگزاری پویش «شکوه حیا در مدار حبیب» در گلستان