مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 20:322022-09-07سياسي

ذره ای از خطوط قرمز نظام در موضوع هسته ای تخطی نمی کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان دهمین در اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تغییر و تحول در کم و کیف بازیگران محیط بین المللی و افزایش کنشگران دولتی و غیردولتی در این محیط گفت: - وزیر امور خارجه گفت: خطوط ترسیم شده رهبر معظم انقلاب در بی اثر کردن تحریم ها به موازات ادامه روند مذاکرات، مورد تأکید رییس جمهور است و تیم مذاکره کننده با جدیت در این مسیر حرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان دهمین در اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تغییر و تحول در کم و کیف بازیگران محیط بین المللی و افزایش کنشگران دولتی و غیردولتی در این محیط گفت: همه تلاش های آمریکا به منظور ایجاد ترتیبات جدید سیاسی و امنیتی در منطقه بدون حضور جمهوری اسلامی ایران به شکست انجامیده است.

وی افزود: هیچ طرفی قادر نیست که در هر گونه ترتیبات سیاسی امنیتی منطقه ای، جایگاه مهم و نقش جمهوری اسلامی ایران را نادیده بگیرد.

وزیر امور خارجه با ناپایدار خواندن شرایط کنونی محیط بین المللی و ماهیت بی ثبات و متغیر نظام بین المللی و وجود کانون های متعدد بحران در مناطق مختلف جغرافیایی جهان، تاکید کرد در چنین شرایطی جمهوری اسلامی ایران یک کشتی آرام در اقیانوس متلاطم جهانی استامیرعبداللهیان با اشاره به اعتراف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذره ای از خطوط قرمز نظام در موضوع هسته ای تخطی نمی کنیم

ذره ای از خطوط قرمز نظام در موضوع هسته ای تخطی نمی کنیم