مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 19:272022-09-07سياسي

پرواز های چارتری نجف در ایام اربعین متوقف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رامین حمزه ای مدیرعامل یکی از شرکت های هواپیمایی در نشست خبری درباره وضعیت پرواز های اربعین گفت: این شرکت 10 فروند هواپیمای فعال دارد که شامل یک فروند ایرباس 300-600، - عضو انجمن شرکت های هواپیمایی از توقف پرواز های چارتری نجف در بازه زمانی 15 تا 30 شهریور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رامین حمزه ای مدیرعامل یکی از شرکت های هواپیمایی در نشست خبری درباره وضعیت پرواز های اربعین گفت: این شرکت 10 فروند هواپیمای فعال دارد که شامل یک فروند ایرباس 300-600، 3 فروند ایرباس 320، 4 فروند آرجی و 2 فروند فوکر 100، دو فروند هواپیمای دیگر نیز طی ماه های آینده وارد ناوگان خواهد شد.

وی افزود: پس از تاکید رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ارزان و آسان بودن سفر های اربعین این شرکت هواپیمایی از همان ابتدا با نرخ مصوب رفت و برگشت 6 میلیون تومان موافقت کرد، چون نگاه ما به پرواز های اربعین درآمدزایی نبود بلکه خدمت حداکثری به زائران امام حسین بود.

حمزه ای گفت: فروش بلیت های نجف از آژانس ها و همچنین پرواز چارتری در بازه زمانی 15 تا 30 شهریور حذف شد و فروش اینترنتی و حضوری را برای پرواز های اربعین آغاز کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز های چارتری نجف در ایام اربعین متوقف شد

پرواز های چارتری نجف در ایام اربعین متوقف شد