مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 16:072022-09-07فرهنگي

چاپ و نشر 140 عنوان کتاب در هرمزگان


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نشست با ناشران و فعالان نشر در استان گفت : طی سال گذشته 140 عنوان کتاب در هرمزگان چاپ و نشر یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد میردادی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عصر امروز در جمع خبرنگاران به نقش کتاب در تمدن سازی اشاره کرد و افزود: در سده دهم میلادی کل کتاب های موجود در قاره اروپا به اندازه یک کتابخانه شخصی در جهان اسلام نبود اما از سده پانزدهم این جریان تغییر کرد و کتابخانه های اروپا از کتاب های جهان اسلامی و ترجمه آنها پر شد.

میردادی بیان کرد: با بودجه اندکی که در اختیار استان ها قرار می گیرد فقط می توان تا حدودی ناشران و مولفان را حمایت کرد و آن هم منوط به خرید کتاب می باشد و پیگیر هستیم که با جذب اعتبارات بیشتر امکان حمایت قبل از چاپ و در مراحل آماده سازی و پژوهش هم صورت گیرد.

وی افزود : یکی از سیاست های دولت عدالت فرهنگی به ویژه در حوزه نشر کتاب و رساندن کتاب به مردم در مناطق کمتر برخوردار و دور از دسترس می باشد که از طرق مختلف این نگرش در حال انجام است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به حمایت های وزارت از ناشران و نویسندگان اشاره کرد و بیان داشت : حمایت وزارتخانه مربوط به بعد از چاپ و نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ و نشر 140 عنوان کتاب در هرمزگان

چاپ و نشر 140 عنوان کتاب در هرمزگان