مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 15:522022-09-07سياسي

تعطیلی آپارات گیم ؛ دوغ یا نوشابه؟


شما فکر می کنید که صیانت کردن به نفع کشور است اما زمینه ساز موج ناامیدی در کشور خواهد شد و خروجی فرودگاه امام هر روز شلوغ تر از دیروز می کند.

- عصر ایران ؛ مصطفی داننده - محمد جواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صبا ایده که شما او را به عنوان مدیر فیلیمو و آپارات می شناسید، گوشی اش را به دست گرفت و با چهره ای که معلوم بود جانش به لب رسیده، گفت که به خاطر فشارهای ساترا(صداوسیما) سرویس آپارات گیم را همین جمعه خاموش می کند.

احتمالا مدیران ساترا بعد از دیدن رنج نامه شکوری، بر طبل شادانه کوبیدند، حتی به نظر می رسد برخاسته و پرچم را هم بر سر در ساترا کوبیده اند.

آنها؛ منظورم صداوسیما است، سال هاست که از دست امثال شکوری به ستوه آمده اند و می خواهند به هر طریق ممکن است، رقیب را از صحنه به در کنند و به انحصاری که سال ها در اختیار داشتند، ادامه دهند.

مگر نبود مجری جوان شبکه افق که از مردم شاکی بود که چرا به جای ماهواره، شبکه نمایش خانگی می بینند! در ظاهر رییس صداوسیما و همه آنهایی که قیچی سانسور و حذف دارند، می گویند خیر، ما اتفاقا در حال تلاش برای گشترش و بهبود شبکه نمایش خانگی هستیم.

درست مثل آن دختر که در سریال نون خ از مهمان ها می پرسید، دوغ می خورید یا نوشابه؟ وقتی به پاسخ نوشابه روبرو می شد برای آنها دوغ می ریخت! الان هم صداوسیما می گوید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی آپارات گیم ؛ دوغ یا نوشابه؟

تعطیلی آپارات گیم ؛ دوغ یا نوشابه؟