مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 14:572022-09-07سياسي

معاون سیاسی وزیر کشور: پیشرفت مناطق محروم اولویت فرمانداران باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور، امروز (چهارشنبه) در نشست مدیریت شهرستان که با حضور فرمانداران جدید برگزار شد، - معاون سیاسی وزیر کشور گفت: پیشرفت مناطق محروم و حاشیه شهر ها باید اولویت اساسی فرمانداران باشد و در این راستا با تعامل و جلب مشارکت ظرفیت های بومی شهرستان، بتوانند محرومیت زدایی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور، امروز (چهارشنبه) در نشست مدیریت شهرستان که با حضور فرمانداران جدید برگزار شد، با بیان اینکه دولت سیزدهم با رویکرد گفتمان مردمی به دنبال ارتقای مشارکت در مسیر رشد و پیشرفت کشور است، گفت: فرمانداران به عنوان عالی ترین مقام اجرایی شهرستان، رسالت راهبری جلب و ارتقای مشارکت عمومی را دارند.

وی خدمت رسانی به مردم را وظیفه همه مسئولان دانست و تصریح کرد: فرمانداران برای خود در بازه های زمانی مشخص کار شاخص و راهبردی تعریف کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: مقصود از کار شاخص این است که مردم حس کنند که امر مبارکی در رشد و پیشرفت شهرستان اتفاق می افتد.

غلامرضا یادآور شد: از جمله مسائل و چالش های شهرستان های کشور، حاشیه نشینی، پسماند و اشتغال است و فرمانداران برای مدیریت این چالش ها برنامه عملیاتی و هدف محور داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی وزیر کشور: پیشرفت مناطق محروم اولویت فرمانداران باشد

معاون سیاسی وزیر کشور: پیشرفت مناطق محروم اولویت فرمانداران باشد