مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 14:372022-09-07سياسي

فروش کیلویی گوشی های موبایل/ اصل ماجرا چیست؟


شورای عالی امنیت ملی برای جلوگیری از رسوب عمدی کالا مصوب کرد که اگر ظرف دو ماه کالا ترخیص نشود متروکه اعلام شده و به سازمان تملیکی منتقل خواهد شد.

- مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: ماجرای فروش کیلویی گوشی های موبایل متروکه، به هیچ عنوان صحت ندارد و فروش آنها بر اساس ارزش واقعی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سیدعبدالمجید اجتهادی درباره مصوبه اخیر شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اعلام متروکه شدن کالاهای مانده در گمرک بیش از دو ماه که برخلاف قانون امور گمرکی است اظهار داشت: مصوبه شورای عالی امنیت ملی به این جهت بود که کالاهای زیادی در انبارهای بنادر و برخی نیز در انبارهای گمرک به عنوان احتکار قانونی ماندگار می شد.

وی ادامه داد: به این صورت که کالا وارد گمرک بندر شهید رجایی شده و در انبارهای آن دپو می شد.

سپس صاحب کالا به جای اینکه کالا را ظرف دو ماه ترخیص کند در انبار نگه می داشت و با توجه به تورمی که وجود داشت، ماندگاری طولانی کالا در انبارهای بنادر و گمرکات باعث رشد بعضاً دو برابری قیمت کالا می شد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: لذا شورای عالی امنیت ملی برای جلوگیری از رسوب عمدی کالا مصوب کرد که اگر ظرف دو ماه کالا ترخیص نشود متروکه اعلام شده و به سازمان تملیکی منتقل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش کیلویی گوشی های موبایل/ اصل ماجرا چیست؟

فروش کیلویی گوشی های موبایل/ اصل ماجرا چیست؟