مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 13:522022-09-07سياسي

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: محکوم به انجام کار و تحقیقات فضایی هستیم


با توجه به واقعیت های امروز جهان و افق پیش رو، محکوم به انجام کار و تحقیقات فضایی هستیم و این یکی از مولفه های قدرت هر کشور است.

- سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مراسم بازدید رییس، اساتید و نخبگان دانشگاه تصریح کرد: با توجه به واقعیت های امروز جهان و افق پیش رو، ما محکوم به انجام کار و تحقیقات فضایی هستیم و این یکی از مولفه های قدرت هر کشور است که پیامدهای آن در زمینه های مختف کشاورزی، کنترل سیل و .

راهگشا ست.

سردار حاجی زاده در خصوص اکوسیستم و سلامت انسانی و محیط زیست، تعامل بین دانشگاه ها و هوا فضا و انتقال تجارب و باور پذیری و اعتماد به نفس به نخبگان را حائز اهمیت بالا توصیف و گفت:نیروی هوا فضای سپاه هم از جنبه تکنیکی و تجهیزاتی و هم کاهش اثرات سوء و امواج راداری از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار است و مطالعات فراوانی در این زمینه از جمله کاهش توان خروجی رادار های بومی نسبت به توان خروجی رادار های غیری بومی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت، داشته است.

وی در ادامه گفت : اساتید دانشگاه ها و نخبگان می توانند با اولویت بندی پروژه های کاربردی و تمرکز نسبت به آن ها تا حصول نتیجه را در دستور کار قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: محکوم به انجام کار و تحقیقات فضایی هستیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: محکوم به انجام کار و تحقیقات فضایی هستیم