مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 13:372022-09-07اجتماعي

تردد اتباع بیگانه فقط از مرز هوایی برای اربعین


جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: اتباع سایر کشور ها فقط از طریق مرز هوایی جهت زیارت اربعین تردد کنند و امکان عبور آن ها از مرز های زمینی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم؛ سردار محمد شرفی؛ جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار کرد: تاکنون حدود یک میلیون و 100 هزار نفر توانستند از طریق پایانه مرزی برای زیارت عتبات عالیات تردد کنند و تاکنون بیشترین تردد از این پایانه مرزی بوده که حدود 60 درصد زوار را شامل می شود و بعد از آن، پایانه مرزی شلمچه، خسروی، چذابه و سایر مرز های هوایی است.

وی افزود: یکی از مشکلات موجود، صف های طولانی کامیون های موکب داران برای تردد از مرز بوده که از دیشب ورود کامیون و تریلر به پایانه مرزی مهران ممنوع و هماهنگی های لازم انجام شد که این عزیزان از مرز سومار عبور کنند.

شرفی از محدودیت تردد کامیون و تریلر در محور های ایلام به مهران و اهواز به خرمشهر و بالعکس خبر داد و گفت: 80 درصد از ظرفیت پارکینگ های مهران و شلمچه تکمیل شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تصریح کرد: با توجه به این که تقریبا 80 درصد ظرفیت پارکینگ ها پر شده به زائران عزیز توصیه می شود تا وسایل نقلیه خود را در پارکینگ های ورودی های شهر پارک کنند و در معابرعمومی شهر پارک نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد اتباع بیگانه فقط از مرز هوایی برای اربعین

تردد اتباع بیگانه فقط از مرز هوایی برای اربعین