مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 12:122022-09-07سياسي

آیت الله جنتی: امام خمینی را می توانیم در ردیف انبیاء بنی اسراییل بدانیم


امام خمینی (س) را می توانیم در ردیف انبیاء بنی اسراییل بدانیم؛ البته انبیاء بنی اسراییل درجات متفاوتی داشته اند و همگی در یک درجه نبوده اند، - آیت الله احمد جنتی گفت: امام خمینی (س) را می توانیم در ردیف انبیاء بنی اسراییل بدانیم؛ البته انبیاء بنی اسراییل درجات متفاوتی داشته اند و همگی در یک درجه نبوده اند، ولی اجمالا این درست است که همان روحیه تقوا و خداپرستی انبیاء بنی اسراییل را در امام هم شاهد هستیم.

رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری امروز صبح (شانزدهم شهریور 1401) با حضور در حرم مطهر امام با آرمان های حضرت امام خمینی (س) تجدید میثاق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، در این مراسم رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام خمینی (س) اسلام را زنده کرد، گفت: من واقعا نمی دانم اگر این امام نبود وضع اسلام و مسلمین چه می شد؛ شما هم قدری روی این مسأله فکر کنید که چه می شد.

الحمدلله خداوند این عزت را به امت ما داد که این امام بزرگوار در رأس هدایت امت قرار گرفت و مردم توانستند از برکات وجودشان استفاده کنند.

هرچه می توانیم از آثار ایشان استفاده کنیم و هرچه می توانیم از یادگار های ایشان بهره مند شویم تا بتوانیم راه ایشان را ادامه بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: امام خمینی را می توانیم در ردیف انبیاء بنی اسراییل بدانیم

آیت الله جنتی: امام خمینی را می توانیم در ردیف انبیاء بنی اسراییل بدانیم