مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 10:472022-09-07سياسي

اعلام 15 هزار گزارش تخلف توسط سامانه مدیریت پنجره واحد زمین


مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم معاونت اجتماعی و پیشگیری قوه قضاییه گفت: سامانه مدیریت پنجره واحد زمین افزون بر 15 هزار گزارش تخلف صورت گرفته را اعلام کرده و این گزارش ها در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حسین پورمند صبح امروز در آیین بهره برداری از سامانه مدیریت پنجره واحد زمین استان اظهار داشت: بر اساس قوانینی که در کشور وجود دارد، سیاست های پیشگیرانه در کشور که از اولویت های قوه است در شواری پیشگیری از وقوع جرم تصویب و ابلاغ می شود.

وی بیان داشت: بخش های زیادی از سند تحول قضایی مربوط به اقدامات پیشگیرانه است و در درون دستگاه قضایی بالغ بر 37 برنامه بر عهده معاونت اجتماعی است.

پورمند ابراز کرد: جمع بندی این سیاست ها، ابلاغ ها، قوانین بالادستی و همچنین فرمایشات رهبری نشان دهنده این است که ما برای پیشگیری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی راهی نداریم به غیر از اینکه امکانات و نیروها را منسجم کرده و با هم افزایی همه جانبه بر برخی از این مشکلات فائق آییم.

وی افزود: وضعیت زمین در نقاط کشور از حیث تصرفات صورت گرفته، تغییر کاربری ها و تعدی ها به محیط زیست و منابع آبی مناسب نیست و با خطرات و چالش های عمیقی مواجه هستیم و ناگفته پیداست اگر امروز این چالش ها و مشکلاتی که ایجاد کرده ایم و یا به ما ارث رسیده است به درستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام 15 هزار گزارش تخلف توسط سامانه مدیریت پنجره واحد زمین

اعلام 15 هزار گزارش تخلف توسط سامانه مدیریت پنجره واحد زمین