مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-07سياسي

تمام مراحل بیمه بیکاری غیرحضوری انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی شکوری، مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: براساس قانون بیمه بیکاری، تمام افرادی که مشمول قانون کار و بیمه تأمین اجتماعی هستند، - شکوری گفت: فرآیند برقراری بیمه بیکاری کاملا غیرحضوری و به صورت آنلاین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی شکوری، مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: براساس قانون بیمه بیکاری، تمام افرادی که مشمول قانون کار و بیمه تأمین اجتماعی هستند، مشمول این قانونند و در صورت بیکاری غیرارادی تحت حمایت سازمان تأمین اجتماعی قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه به موجب قانون، بازنشستگان و ازکارافتادگان کلی و شاغلان بیمه های مشاغل آزاد و اختیاری و همین طور اتباع خارجی از شمول این قانون خارج هستند، افزود: برقراری مقرری بیمه بیکاری یکی از حمایت های مهم تأمین اجتماعی از کارگران تحت پوشش این سازمان است.

مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: صندوق بیمه بیکاری، به ‎عنوان یک صندوق مستقل با هدف حمایت از بیمه شدگان در ایام بیکاری و نیز مهارت آموزی و فراهم ساختن بستر بازگشت کارگران به عرصه تولید و اشتغال، ایجاد شده است و قانون بیمه بیکاری بعد از آنکه به موجب مصوبه سال 1366 برای سه سال به صورت آزمایشی اجرا شد، در سال 13


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مراحل بیمه بیکاری غیرحضوری انجام می شود

تمام مراحل بیمه بیکاری غیرحضوری انجام می شود