مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 09:572022-09-07اقتصادي

افزایش 20 درصدی صدور نسخه های الکترونیکی بیمه سلامت با دارویار


مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران از افزایش 20 درصدی صدور نسخه های الکترونیکی بیمه سلامت با اجرای طرح دارویاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد اسماعیل کاملی، گفت: خوشبختانه با اجرای طرح دارویار در میزان صدور نسخه های الکترونیکی افزایش داشتیم، چون افرادی که می خواهند از مابه التفاوت ارز دارو استفاده کنند، باید نسخه الکترونیکی داشته باشند.

در حال حاضر میزان صدور نسخه های الکترونیکی در بیمه سلامت روزانه تا 20 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه پرونده الکترونیک شامل تمام خدمات دریافت شده فرد در حوزه سلامت است، افزود: در حال حاضر تمرکز بر روی اجرای نسخه الکترونیکی بوده و بخش های دیگر متولیان دیگری دارد، البته در مراجعات سرپایی افرادی که تحت پوشش بیمه سلامت هستند، می توانند تمام مراجعات خود را در پنل شهروندی مشاهده کنند.

بنابر اعلام پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، کاملی تصریح کرد: سلامت ملی الکترونیک ابعاد بسیار وسیعی دارد، درحال حاضر الزام قانونی برای دسترسی شهروندان و ارائه کنندگان خدمات به پرونده سلامت الکترونیک است که این پرونده حداقل 3 جزء اصلی دارد که می توان به خدمات عمومی که افراد با مراجعه به مراکز مراقبتی و شبکه های بهداشت و درمان دریافت می کنند، اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی صدور نسخه های الکترونیکی بیمه سلامت با دارویار

افزایش 20 درصدی صدور نسخه های الکترونیکی بیمه سلامت با دارویار