مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 09:372022-09-07فرهنگي

آیین نکوداشت مرحوم رضا ژیان در تئاترشهر/ادای احترام جبلی به تئاتری پیشکسوت


آیین نکوداشت رضا ژیان بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون روز شنبه نوزدهم شهریور ماه به بهانه هفتاد و سومین زادروز این هنرمند ارزنده کشورمان توسط تعدادی از هنرمندان با همکاری مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تعدادی از هنرمندان عرصه های مختلف تئاتر، شهر برگزار خواهند کرد.

  در این ویژه برنامه که روز شنبه نوزدهم شهریور ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد، نمایش عشق روی خرپشته به نویسندگی ، مشاوره و طراحی حمید جبلی ،کارگردانی مجید برومند و بازی حسین نامور، مهسا عزیز پوری، الهام تونتابی، علی علی اصغری، امیرحسین اسکندری، فرنوش قره کولچیان و مجید بروند نیز اجرا می شود.

حسین نامور دستیار کارگردان، محمدرضا جعفری مدیر صحنه، مونا طباطبایی طراح گریم، پریا پور فرامرزی منشی صحنه، داریوش افشاری اتاق فرمان، علیرضا تیموری مدیر تدارکات، محمد سعید جابری و پوریا پور فرامرزی عکاسان، مریم رستمی نظارت و هماهنگی و علی باقری طراح پوستر نیز دیگر عوامل اجرایی این پروژه را تشکیل می دهند.

    مجید برومند کارگردان نمایش عشق روی خرپشته در یادداشتی به بهانه اجرای این پروژه و تقدیم آن به مرحوم رضا ژیان نوشته است:  طی مدت سی سال فعالیت در عرصه هنر و صحنه مقدس تئاتر جای خالی یک اتفاق را احساس می کردم، دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نکوداشت مرحوم رضا ژیان در تئاترشهر/ادای احترام جبلی به تئاتری پیشکسوت

آیین نکوداشت مرحوم رضا ژیان در تئاترشهر/ادای احترام جبلی به تئاتری پیشکسوت