مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 09:172022-09-07اجتماعي

توضیحات رییس سازمان و حمل و نقل مسافر در خصوص سرویس مدارس در یزد


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزدبا بیان این که آمار ثبت نام سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان نسبت به سال 1398 به کمتر از یک سوم رسیده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، مهدی فعالی با اشاره به این که سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، مسئول صدور مجوز برای خودرو ها و شرکت های حمل و نقل است، اظهار کرد: از چند ماه گذشته ،اطلاع رسانی در خصوص ثبت نام سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان صورت گرفته و کار متقاضیان خودرو های شخصی و مینی بوس انجام شده است.

وی با بیان این که اکثر مشکلات مرتبط با سرویس های مینی بوس حل شده، افزود: جلسات با موسسات حمل و نقل تاکنون به نتیجه نرسیده است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به این که دو هزار و 300 خودروی شخصی در سال 1398 برای سرویس مدارس ثبت نام کرده بودند، اما در حال حاضر فقط 700 خودرو برای سرویس دهی ثبت نام کردند، گفت:  وزارت کشور در حال تهیه برنامه ای برای تقدیم کمک هزینه سوخت به سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان است.

مهدی فعالی تصریح کرد: نرخ جدید سرویس های مدارس با توجه به مصوبه شورای شهر به گونه نرخ گذاری شده تا مورد رضایت هردو طرف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس سازمان و حمل و نقل مسافر در خصوص سرویس مدارس در یزد

توضیحات رییس سازمان و حمل و نقل مسافر در خصوص سرویس مدارس در یزد