مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 08:322022-09-07حوادث

دستگیری باند حرفه ای با 10 میلیارد ریال سرقت در گرمسار


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری باند سارقان حرفه ای با اعتراف به 18 فقره سرقت در شهرستان گرمسار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله و بارکنی از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی گرمسار و شهرستان های هم جوار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس به صورت هدفمند و با برنامه ریزی مشخص، اقدام به گشت زنی در حوزه استحفاظی کرد، افزود: سرانجام اقدامات شبانه روزی پلیس به بار نشست و هویت باند پنج نفره سارقان برملا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از هماهنگی با مراجع قضایی در این رابطه خبر داد و اضافه کرد: طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی، تمامی اعضای باند حرفه ای و سابقه دار در مخفیگاهشان که یک منزل استیجاری واقع در شهرستان گرمسار بود، دستگیر شدند.

میراحمدی با اشاره به اینکه اعضای این باند را چهار مرد و یک زن تشکیل می دادند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به 18 فقره سرقت محموله و بارکنی از وسایل نقلیه عبوری با دو دستگاه خودروی سواری اعتراف کردند و بیش از 10 قلم اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند حرفه ای با 10 میلیارد ریال سرقت در گرمسار

دستگیری باند حرفه ای با 10 میلیارد ریال سرقت در گرمسار