مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 07:522022-09-07اقتصادي

درآمد حاصل از صادرات فرش کاشان 300 میلیون دلار است


پیش بینی شده منطقه کاشان می تواند در آینده میزان صادرات فرش ماشینی خود را از 300 میلیون دلار کنونی به یک میلیارد دلار ارتقا دهد که یقینا می تواند منبع ارزی خوبی برای کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان شامگاه دیروز در حاشیه بازدید از چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی کف پوش ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته در تهران، از اشتغال  بیش از 50 هزار نفر در صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته به آن در منطقه کاشان خبر داد و اظهار داشت: 27 کشور مطرح و بزرگ دنیا مقصد صادرات فرش ماشینی کاشان است.

وی به حضور 60 غرفه از شهرستان کاشان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: امسال در مجموع بیش از 145 شرکت از سراسر کشور در نمایشگاه غرفه دایر کرده اند که سهم منطقه کاشان 60 غرفه است، حضور بی نظیر تولیدکنندگان و صاحبان صنایع فرش ماشینی با طرح های جدید و به روز در نمایشگاه باعث افتخار است و از طرفی ضرورت حمایت از آنان را دو چندان می کند.

  تولید 70 میلیون متر مربع فرش ماشینی کشور در منطقه کاشان زارعی با اشاره به تولید 70 میلیون مترمربع از فرش ماشینی کشور در منطقه کاشان، تأکید کرد: ظرفیت اسمی تولید فرش ماشینی در کشور را طی یک سال 110 میلیون متر مربع است که خوشبختانه با سرمایه گذاری مطلوب و حمایت های مناسبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد حاصل از صادرات فرش کاشان 300 میلیون دلار است

درآمد حاصل از صادرات فرش کاشان 300 میلیون دلار است