مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 07:372022-09-07سياسي

یک ادعای جنجالی درباره معمای مثلث اسرارآمیز «برمودا»


تلاش های بسیار مشابهی در گذشته در این خصوص انجام شده است؛ لویدز لندن گفته است که ناپدید شدن وسایل حمل و نقل در مثلث برمودا به همان سرعتی که در هر جای دیگری رخ می دهد حداقل از سال 1975 تا کنون در حال رخ دادن است.

- کارل کروزلنیکی می گوید همه چیز را می توان با خطای انسانی، آب و هوای بد و ترافیک سنگین هوایی و دریایی توضیح داد، نه ربوده شدن توسط بیگانگان یا پرتوهای انرژی از شهر گمشده آتلانتیس.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، یک دانشمند با سرپیچی از 70 سال حدس و گمان های پی درپی، جرأت کرده است اعلام کند که معمای مثلث برمودا حل شده است؛ با این ادعا که در وهله اول هیچ رازی وجود نداشته است.

کارل کروزلنیکی اصرار دارد که دلیل ناپدید شدن بسیاری از کشتی ها و هواپیماها بدون هیچ اثری در منطقه بین برمودا، فلوریدا و پورتوریکو، ربطی به بیگانگان یا پرتوهای انرژی از شهر گمشده آتلانتیس ندارد.

درعوض، دانشمند استرالیایی افشا کرد، تعداد بالای ناپدید شدن ها ناشی از خطای ساده انسانی به اضافه آب و هوای بد است.

کروزلنیکی در این خصوص گفت: نه تنها مثلث برمودا معروف به دریای هودو ، مثلث شیطان ، برزخ گمشده ها و دیگر عناوین خوش تیتر یک مساحت بزرگ، 700000 کیلومتر مربع را پوشش می دهد بلکه 270000 مایل مربع از اقیانوس را نیز شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ادعای جنجالی درباره معمای مثلث اسرارآمیز «برمودا»

یک ادعای جنجالی درباره معمای مثلث اسرارآمیز «برمودا»