مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 22:572022-09-06سياسي

از تمامی زائران اربعین با چشم و دلمان استقبال می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور پیامی، زیارت اربعین حسینی را از مهمترین آیین های عزاداری اهل بیت (ع) برشمرد و گفت که روایت های معتبر بسیاری در این رابطه نقل شده و بی شک روز اربعین یوم الله است.

- شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نجباء گفت که استکبار و همپیمانان وهابی، بعثی و داعشی آنان در صدد ایجاد تفرقه و تهدید علیه زیارت اربعین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور پیامی، زیارت اربعین حسینی را از مهمترین آیین های عزاداری اهل بیت (ع) برشمرد و گفت که روایت های معتبر بسیاری در این رابطه نقل شده و بی شک روز اربعین یوم الله است.

شیخ اکرم الکعبی در این بیانیه با اشاره به گردهمایی مسلمانان از اقصی نقاط عالم در کربلا، نوشت: این مراسم توطئه های استکبار جهانی و همپیمانان وهابی، بعثی و داعشی آن ها که تهدیدی برای ارزش و عقیده اسلامی به حساب می آیند را نقش بر آب می کند.

وی در ادامه به تکاپوی این جریان در مقابله با زیارت بی همتای اربعین پرداخت و خاطرنشان ساخت: این جریان که متوجه شده است چنین کارزاری شکست شان را رقم می زند؛ در جهت ضربه زدن، تضعیف و ایجاد تفرقه میان مومنان برآمده و عناصر و رسانه هایشان در صدد تحریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تمامی زائران اربعین با چشم و دلمان استقبال می کنیم

از تمامی زائران اربعین با چشم و دلمان استقبال می کنیم