مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 21:072022-09-06سياسي

در دیدار آل هاشم و سورنا ستاری چه گذشت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در ادامه این سفر یک روزه همچنین معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت وگو کردند.

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه ظرفیت های خلاق و علوم انسانی در استان آذربایجان شرقی بسیار گسترده است، اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان و خلاق می توانند به شکوفایی این ظرفیت نهفته کمک کنند.

معاون علمی و فناوری با اشاره به نقش مساجد در توسعه نوآوری های علوم انسانی و صنایع خلاق عنوان کرد: مساجد از دیرباز مبدأ و مأمنی برای هم افزایی، بروز نوآوری ها و استفاده از ظرفیت های دینی بوده اند و به این تعبیر، نوعی خانه خلاق محسوب می شوند.

مساجد پایگاه هایی هستند که با تبدیل شدن به خانه های خلاق و نوآوری، می توانند بستری برای توسعه علوم انسانی و خلق ارزش افزوده از معنویات، ظرفیت های دینی و فرهنگی باشند.

ستاری ادامه داد: ظرفیت های دینی، فرهنگی و قرآنی ما می تواند زمینه ساز تولید محصولات خلاق در حوزه های مختلف از جمله گیم و انیمیشن، محصولات فرهنگی، تولید محتوا و صنایع دستی باشد.

وی با تاکید بر اینکه تحول امری وابسته به فرهنگ سازی است، متذکر شد: این تحول با کمک صنایع خلاق و در قالب محصولات خلاق حوزه علوم انسانی و صنایع فرهنگی اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار آل هاشم و سورنا ستاری چه گذشت؟

در دیدار آل هاشم و سورنا ستاری چه گذشت؟