مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 20:022022-09-06سياسي

آشوری: قشم الگوی موفق خنثی کردن دسیسه های دشمنان است


نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مسوولان در میان مردم و تلاش برای حل مشکلات آنان نظیر آنچه امروز در جزیره قشم رخ می دهد نمونه ای موفق برای خنثی کردن دسیسه های دشمن و تبیین حقایق برای جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد آشوری عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قشم به میزبانی دهستان دولاب بیان کرد: القای جدایی دولت و مسوولان از مردم تحت عنوان گسست دولت و ملت همواره یکی از دسیسه های دشمن بوده که در همین راستا نقاط ضعف را برجسته و اقدامات را کم رنگ جلوه می دهند.

وی ادامه داد: آسیب شناسی مدیریت شهری و روستایی بیانگر آن است که برخی نارسایی ها نتیجه ضعف در ایجاد فهم مشترک نیازمندی کشور است که به دنبال آن یکپارچگی اقدامات خدشه دار شده و منابع هدر خواهد رفت.

به گفته آشوری، تهیه فهرست اولویت ها از مهمترین مولفه های توسعه روستایی است که باید مد نظر قرار بگیرد تا چهره روستاها بیش از پیش رنگ آبادانی و برخورداری از نعمات سرشار به خود بگیرد.

نماینده مردم هرمزگان در وجود ندارد و شاهد این حرکت همدلانه در شهرستان قشم هستیم تا از ظرفیت های موجود در جهت رفع مشکلات مردم بویژه در روستاها بهره گرفته شود.

وی افزود: اردوگاه سیاسی همه طیف ها باید نظام اسلامی باشد و اختلاف سلیقه ها حول تشخیص دقیق اولویت ها و محور ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوری: قشم الگوی موفق خنثی کردن دسیسه های دشمنان است

آشوری: قشم الگوی موفق خنثی کردن دسیسه های دشمنان است