مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 17:422022-09-06سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی و موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج


تفاهم نامه ای به منظور حمایت از گروه ها و حرکت های جهادی فی مابین سازمان بسیج سازندگی کشور و موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی برلزوم تقویت و گسترش روحیه جهادی و همچنین تقویت  سازندگی کشور و موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج امروز منعقد شد.

این مراسم که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و مجتبی حبیب زاده مقدم، مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج برگزار شد.

سردار زهرایی با اشاره به گسترش حرکت های جهادی حمایت از قرارگاه های جهادی را امری واجب دانست و اظهار کرد: هر قرارگاه جهادی در پهنه ای مشخص چندین شهرستان را مورد پوشش فعالیت های خود قرار می دهد و هر قرارگاه شامل حدود 50 گروه جهادی می باشد.

وی با اشاره به قرابت ماموریت های بنیاد تعاون بسیج و سازمان بسیج سازندگی افزود: برای بهره وری بهتر از این ماموریت های مشترک بهتر است این ماموریت ها در حوزه های مشخص و مشترک متمرکز شود و از آنجایی که خدمت رسانی بنیاد تعاون بسیج در حوزه عمرانی و محرومیت زدایی توسط موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج صورت می گیرد این تفاهم نامه امروز فی مابین این موسسه و بسیج سازندگی منعقد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی و موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج

امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی و موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج