مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 17:322022-09-06اجتماعي

برگزاری نشست های تخصصی با شرکت های دانش بنیان برای رفع مشکلات ترافیکی پایتخت


از بین طرح های ارسالی شرکت های دانش بنیان حوزه حمل و نقل با تعدادی از شرکت ها در حال برگزاری نشست های تخصصی برای تدقیق و نهایی سازی طرح های ارسالی آنها جهت اجرای پایلوت در پایتخت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، ایمان صادق زاده رییس مرکز تهران هوشمند در دومین نشست از سلسله نشست های مدیران ارشد شهری با شرکت های دانش بنیان، خلاق و نوآور با موضوع فضای سبز و محیط زیست هوشمند برگزار شد، اظهارداشت: در نشست قبلی با شرکت های گفت: در چنین روزگاری که همه به فکر قیمت دلار هستند، برخی افراد به فکر حل مشکلات مردم هستند و این کار ارزشمند است.

  در موضوع آلودگی هوا باید علل و ریشه ها مشخص و رفع شود وی با بیان اینکه در موضوع آلودگی هوای شهر تهران 21 دستگاه دولتی مسئول هستند، تاکید کرد: باید به سراغ علت موضوع برویم.

ما به دنبال همکاری بیشتر با دانش بنیان ها هستیم.

استفاده صد درصدی از پساب بهداشتی برای آبیاری فضای سبز شهر تا 1410 علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران نیز با بیان اینکه شهرداری تهران در رابطه با توسعه فضای سبز عملکرد قابل دفاعی دارد و در زمینه نیازهای مدیریت شهری تمرکز خوبی داشته، افزود: یکی از مشکلاتی که امروز مواجه هستیم بحران آب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست های تخصصی با شرکت های دانش بنیان برای رفع مشکلات ترافیکی پایتخت

برگزاری نشست های تخصصی با شرکت های دانش بنیان برای رفع مشکلات ترافیکی پایتخت