مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 17:022022-09-06اقتصادي

سرمایه گذار جدید «گراند هتل قزوین» ظرف یک ماه آینده انتخاب می شود


مدیرعامل و رییس هیات مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی کشور از برگزاری مزایده عمومی فراخوان سرمایه گذاری در بنای تاریخی گراند هتل قزوین ظرف یک ماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین ساری ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های درحال اجرای صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی کشور در قزوین گفت: قزوین به لحاظ تاریخی و فرهنگی دارای یک پیشینه غنی و پربار است و تعدد و تنوع ابنیه موجود، آن را به یک استان ویژه و منحصر به فرد تبدیل کرده است.

وی افزود: با اهتمام همکاران در اداره کل استان قزوین به ویژه حوزه معاونت میراث فرهنگی بسیاری از این بناها برای سرمایه گذاری و مرمت به صندوق معرفی شده اند که تعدادی از آنها به بهره برداری رسیده اند و تعدادی نیز در حال اجرا هستند.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی کشور تصریح کرد: تعداد بناهای تاریخی قزوین ظرفیت واگذاری قابل توجهی را در استان به وجود آورده که علاوه بر بازدید از روند اجرای پروژه ها، بررسی ظرفیت بناهای قابل واگذاری نیز در دستور کار قرار دارد که امیدواریم به زودی در مسیر مرمت و بهره برداری ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذار جدید «گراند هتل قزوین» ظرف یک ماه آینده انتخاب می شود

سرمایه گذار جدید «گراند هتل قزوین» ظرف یک ماه آینده انتخاب می شود