مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 16:572022-09-06اقتصادي

دخل و خرج کارگران هم خوانی ندارد


طباطبایی کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دخل و خرج کارگران به وضوح با یکدیگر هم خوانی ندارد، گفت: متوسط هزینه سالانه خانوار شهری 92میلیون تومان عنوان شده حال آنکه حقوق کارگران کفاف آن را نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بازار نوشت: سید رضا طباطبایی ، ضمن تحلیل داده های آماری ارائه از سوی مرکز آمار ایران در ارتباط با دخل و خرج خانوار ایرانی، بیان کرد: همان طور که مرکز آمار اعلام کرده متوسط مخارج و هزینه کرد خانوار شهری ایرانی در سال 1400 به بالای 92 میلیون تومان رسیده که این مخارج شامل مسکن، البسه، خوراک، حمل و نقل، درمان و .

است.

وی با بیان اینکه درآمد قشر کارگر ایرانی سالانه 70 میلیون تومان هم نیست، افزود: خانوار کارگری قشر متوسط و روز به ضعیف ایران با توجه به آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار از میانگین مخارج خانوار شهری، تقریباً ماهی یک میلیون تومان عقب است.

گرفتاری های مسکن کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دومین گرفتاری قشر متوسط و کارگر سهم مسکن از درآمد است، ابراز کرد: این روزها بخش اعظمی از درآمدهای کارگران هزینه مسکن می شود و این موضوع در بازار گرانی ها، مشکلات فراوانی را برای این قشر پدید آورده است.

طباطبایی با بیان اینکه سهم مسکن از درآمد خانوار هر چه کمتر باشد، وضعیت اقتصادی خانوار بهتر است چرا که می تواند با کاهش سهم مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخل و خرج کارگران هم خوانی ندارد

دخل و خرج کارگران هم خوانی ندارد