مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 15:172022-09-06اقتصادي

ساخت 800 واحد مسکونی در باغ آذری تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مهدی هدایت رییس سازمان نوسازی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از پروژه های قرارگاه مسکن شهرداری تهران که امروز سه شنبه پانزدهم شهریور ماه سال جاری برگزار شد، - هدایت گفت: پروژه باغ آذری 800 واحد ساختمان با مشارکت بنیاد مسکن ساخته می شود که سهم شهرداری و بنیاد در این پروژه به صورت 50-50 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مهدی هدایت رییس سازمان نوسازی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از پروژه های قرارگاه مسکن شهرداری تهران که امروز سه شنبه پانزدهم شهریور ماه سال جاری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در شهرداری تهران مأمور شده ایم تا 20 هزار واحد مسکن مورد نیاز شهروندان تهرانی را بسازیم.

وی اضافه کرد: پیش بینی می کنیم با مشوق هایی که ارائه شده است بتوانیم کار ساخت و ساز را در بافت فرسوده پیش ببریم و هدف خود در زمینه ساخت مسکن در تهران را محقق کنیم.

رییس سازمان نوسازی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: حدود 120 هزار هکتار از اراضی شهر تهران برای جانمایی و ساخت مسکن شناسایی شده است و در حال حاضر در مرحله صدور پروانه قرار دارد.

هدایت همچنین یادآور شد: 58 پروژه ساخت مسکن هم مربوط به دیگر نهاد های مسئول در حوزه مسکن است و شهرداری در حوزه نوسازی به این سازمان ها کمک می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 800 واحد مسکونی در باغ آذری تهران

ساخت 800 واحد مسکونی در باغ آذری تهران