مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 15:072022-09-06اجتماعي

کمبود فضای آموزشی مهمترین مشکل شهرستان آزادشهر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آزادشهر، یعقوب کوهساریان عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به سند تنول بنیادین آموزش و پرورش رویکرد ما در این سند علاوه بر رویکرد تربیتی، مشارکت مردمی و مردمی کردن تمام برنامه های حوزه آموزش و پرورش بوده تا با استفاده از ظرفیت ها و ایده ای خلاقانه غیرنقدی کمک کردند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان آزادشهر مهمترین مشکل حوزه اموزش و پرورش را کمبود فضاهای اموزشی به ویژه در مقطع ابتدایی نام برد و خاطرنشان کرد: با مدیرکل نوسازی کشور و استان رایزنی انجام شده و قرار است در حوزه ساخت مدارس جدید و یا بازسازی مدارس تخریبی در راستای اعتبارات مساعدت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما عدم خودرو برای ارائه خدمات به دانش آموزان و خانواده آن ها در بخش کوهستانی و چشمه ساران بوده تا بتوانیم با اجرای عدالت، آموزش و پرورش  را به طور یکنواخت در سطح شهرستان پیاده کنیم.

کوهساریان گفت: به طور مثال در روستاهای کوهستانی به علت بعد مسافت زیاد خانواده ها قادر به تردد به داخل شهر و انجام طرح سنجش دانش اموزان نبوده و آموزش و پرورش نیز خودرویی برای اعزام نیروهای موردنظر برای اجرای این طرح در روستاهای کوهستانی با توجه به جمعیت قابل ملاحظه دانش آموزی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضای آموزشی مهمترین مشکل شهرستان آزادشهر است

کمبود فضای آموزشی مهمترین مشکل شهرستان آزادشهر است