مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 14:272022-09-06سياسي

بروجردی : امید بستن به برجام بیهوده است


رییس انجمن دوستی ایران و چین با اشاره به گام های مهم ایران، روسیه و چین در مسیر شکل دهی به یک ائتلاف راهبردی در سطح نظام بین الملل گفت: ما بیش از 40 سال است که غرب را آزموده ایم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم با اشاره به سیاست خصمانه آمریکا و همچنین انگلیس در قبال ایران در دهه های اخیر، افزود: اکنون که از چهارمین دهه از عمر جمهوری اسلامی گذر کرده ایم، برای همگان به اثبات رسیده است که اروپایی ها، اگر نگوییم خصمانه، سیاست غیردوستانه ای در مواجهه با کشورمان در پیش گرفته اند؛ موضوعی که در پیش گرفتن راهبرد نگاه به شرق را ناگزیر کرده است.

او با اشاره به گوشه ای از رفتارهای غیردوستانه برخی کشورهای اروپایی در قبال جمهوری اسلامی ادامه داد: از طراحی تحریم های حقوق بشری گرفته تا باز گذاشتن افسار گروهک تروریستی منافقین در غرب، نشان دهنده رویکرد غیردوستانه اروپایی ها در قبال ایران است.

این درحالی است که دست این گروهک به خون حدود 17 هزار انسان بی گناه آلوده است و یک گروه تروریستی تمام عیار به حساب می آید.

بروجردی با بیان اینکه پیشینه غربی ها در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران به خوبی گویای این است که اولویت بخشیدن به راهبرد نگاه به شرق بر چه اساسی طراحی شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروجردی : امید بستن به برجام بیهوده است

بروجردی : امید بستن به برجام بیهوده است