مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-06حوادث

باند کلاهبرداری 810 میلیاردی لیزینگ خودرو در شهریار منهدم شد


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند 13 نفری جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرویی به مبلغ 810 میلیارد ریال در شهرستان شهریار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند، افرادی در قالب فروش خودروهای لیزینگی در حوزه غرب استان تهران اقدام به کلاهبرداری می کنند، که به صورت ویژه موضوع را تحت رسیدگی قرار دادند.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی و شیوه های نوین و علمی پلیس، 13 متهم را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهمان خودروهای لیزینگی را با نام افراد بی سواد به مبلغ 3 میلیارد ریال به صورت اقساطی خریداری و با جعل مدارک به گونه ای که تمامی اقساط آن پرداخت و تسویه شده است، به قیمت 10 میلیارد ریال به فروش می رساندند.

سردار ظهیری گفت: در بازجویی های پلیس، متهمان به 81 مورد جعل و کلاهبرداری به مبلغ 810 میلیارد ریال اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

  وی خاطرنشان کرد: علت اینگونه کلاهبرداری و جعل مدارک خودرو، لینک نبودن شرکت های خودرویی با مراکز تعویض پلاک بوده و به شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند کلاهبرداری 810 میلیاردی لیزینگ خودرو در شهریار منهدم شد

باند کلاهبرداری 810 میلیاردی لیزینگ خودرو در شهریار منهدم شد